Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 28 juni 2011

30 000 besökare - dags för utlottning!

Pocket Craft Bokmärke


Så har då antalet bloggbesökare passerat 30 000. Det är ju helt galet att så många varit här och hälsat på. Detta måste ju firas. Jag kommer därför lotta ut 3 st av mina virk-kit. Kompett med material och beskrivning. Visst vill du väl vara med?

  • För att vara med skriv en kommentar och länka till din blogg. Om du inte har en blogg, så kan du skriva din mailadress i kommentaren. Du får gärna länka till denna utlottning från din egen blogg, men det ger inga extra lotter.
  • Den som vill får gärna gå med i Facebookgruppen också, då missar ni inget som händer här på bloggen.
  • Utlottningen pågår fram t o m 10 juli.
  • Tre priser kommer att lottas ut:
    Första pris blir ett virk-kit innehållande material till ett brudpar
    Andra pris blir ett virk-kit innehållande material till ett bokmärke
    Tredje pris blir ett virk-kit innehållande material till en nyckelring.
    Ni ser här hur de ser ut i "färdigt" skick.

Pocket Craft Brudpar

Pocket Craft Nyckelring

21 kommentarer:

  1. Jag ställer upp...vill gärna vara med och vinna. Jag länkar i min blogg. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med. Vinna vill jag också!

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt, dels för dig med så många besök OCH för oss som får chans att vinna.
    Tack för lotten och trevlig sommar.
    Sarah
    Ska försöka länka också.

    SvaraRadera
  4. Grattis till många besök! Jag är inte förvånad!!
    Jag vill gärna vara med och vinna...

    SvaraRadera
  5. Åh, det får man ju ta chansen att vinna! =)
    Kul med så många besökare! Grattis!

    http://x-handarbete-pyssel.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Åh, klart man vill vara med! Länkar i bloggen också även om det inte ger någon extra lott. :)

    SvaraRadera
  7. Är gärna med jag med
    Grattis!

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar. Grattis till alla besökarna, jag har hittat hit på sista tiden och det har varit så roligt att följa projekten, man blir så inspirerad.

    SvaraRadera
  9. Klart jag vill vinna! Det ser ut att vara lagom stort virkprojekt för mig, om jag inte råkar vinna första pris...

    SvaraRadera
  10. vill ju jag oxå..alltså va med..så himla gulligt brudpar..o det skulle sitta fint att vinna dem då vi ska på bröllop i aug...Jag länkar..

    SvaraRadera
  11. Men jisses vilka söta saker! Det skulle vara superkul att försöka virka nån av vinsterna.. Och vilken utmaning.. Jag har ingen blogg, men vill jättegärna vara med i utlottningen! Hoppas du har en härlig kreativ sommar! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  12. Oj vad mycket roligt det är att titta på och inspireras av här. Jag är gärna med i din utlottning och länkar i min sidebar.
    Ha det fint !! //Eva

    SvaraRadera
  13. Kul utlottning! Jag vill vara med! Håller tummarna för kittet med nyckelringar!

    SvaraRadera
  14. klart jag vill vara med :)håller tummarna för brudparet.

    SvaraRadera
  15. Visst vill jag vara med! Länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  16. Klart jag vill vara med. Håller på att leta efter ett mönster till en spets att sätta på hyllkanten. Helst virkat på tvären.

    SvaraRadera
  17. Självklart att man vill vara med.
    Länkar även.

    kram cissi

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna med i Lotteriet, villka härliga små
    Färgglada figurer du gjort :0)
    Mvh Towiga-Towe
    towe@live.se

    SvaraRadera
  19. Towe här igen då... Har ingen blogg men jag
    Länkar från min fb-sida Towiga-Towe Karlsson
    Hoppas det går bra?
    Mvh Towe

    SvaraRadera
  20. Åhh jag vill vara med och tävla!
    Grattis till alla besök!

    Min blogg: garnfjanten.blogspot.com

    SvaraRadera
  21. jag är gärna med i utlottningen.
    garnoholic.blogspot.com

    SvaraRadera