Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 26 januari 2010

Sockklubb 2010 och Pulsklubb 2010

Hej!

Jag gick in och tittade på Stickamera idag igen och insåg då när jag tittade på Sockklubben och Pulsklubben, att man kan sticka både sockor och pulsvärmare utan att vara med i klubben. Mönstren finns tillgängliga för alla. Det är bara att sticka på för vem som helst och vill du vara med i någon av klubbarna så tror jag sista anmälningsdag var den 31 januari. Nu sitter jag bara här och väntar på att mitt beställda garn ska komma. Undertiden får jag väl försöka färdigställa lite av alla de projekt jag har på gång istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar