Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

fredag 30 juli 2010

Min lila sjal


Tro inte att jag glömt bort min lila sjal bland alla andra nya projekt. Jag har stickat på den, men så blev det så varmt att det inte kändes motiverat att sticka på den mer. Nu har ju temperaturen ju sjunkit lite och vi har fått lite mer, för den svenska sommaren, normala temperaturnivåer. Då känner man ju sig motiverad att försöka slutföra lite gamla projekt också. Nu har jag inte så himla mycket kvar. Men typ 15 cm till blir den nog innan jag känner mig färdig med den. Garnet är jättemysigt, så den känns så härlig att sticka. Den kommer bli härlig att svepa om sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar