Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

fredag 27 augusti 2010

Stickcafé på lördag!

På lördag är det stickcafé på Litet Nystan på Söder i Stockholm. Det börjar kl 11 och håller på till kl 15. Då ska jag vara där, om nu inget oförutsett inträffar, men det ska det väl inte göra. Innan dess, så har jag en garnleverans som väntar på mig på ICA, och som jag ska hinna hämta innan tänkte jag. Inte för att jag i skrivande stund har tänkt ta med något av det till stickcaféet, men det kan ju alltid ändras i och för sig. Jag vill bara ha hem det så att jag kan få klämma och känna lite på garnet.

Igår stickade jag klart disktrasan ifrån Rachels KAL. Den blev ganska fin och jag har precis blockat den, så att jag ska kunna ta ett riktigt fint foto och visa er här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar