Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 30 november 2010

Veckans UFO v 48 före!


Denna vecka har jag beslutat mig för att slutföra det UFO, som var UFO för någon eller några veckor sedan, d v s mina sockor. Jag fryser hysteriskt mycket hela tiden, så jag behöver dem verkligen. Jag har nästan bara tån kvar och ändå har de blivit liggande. Känner mig faktiskt lite patetisk! Men syftet med Veckans UFO - projekten, har för mig varit att bli klar med det som blivit liggande och jag behöver sätta upp detta som ett mål även för denna vecka för att jag ska bli klar någon gång! Så ha tålamod med mig. Nästa vecka ska jag minsann gräva fram något gammalt och dammigt ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar