Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

måndag 31 januari 2011

Veckans UFO v 5 före!

Denna vecka tänker jag sticka vidare på min blå bolero. Jag har ju hunnit ungefär halvvägs om ni kommer ihåg. Nu har jag inte rört den sedan jag visade den sist, så inget mer har hänt - tyvärr! Det känns som att det är läge för den igen denna vecka. Mitt andra mål för veckan är att försöka sticka klart mina fingervantar, Knotty, som jag hållit på med ett tag. Vet inte om jag kommer att hinna klart, men hoppas att komma en bra bit på väg med vante nummer två i alla fall. Jag är snart klar med mönsterpartiet och då borde det gå ganska smidigt att göra resten. Det var det hela! Vi hörs igen i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar