Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

onsdag 23 februari 2011

Veckans UFO v 7 efter!

Vet ni! Igår kväll blev min bolero äntligen klar! Ganska ok i passform och storlek blev den. Tror den kommer att bli fin med en vit skjorta under. Nu har jag ingen möjlighet att fota den idag, så jag gör ett försök med det i morgon istället. Boleron stickade jag i ett kraftigare sockgarn och jag är ganska nöjd med resultatet. Nu blir det inget nytt UFO-projekt denna vecka, eftersom förra veckans UFO-projekt drog ut ända till nu. Ignorerade de uppsatta UFO-reglerna till förmån för att göra klart eländet! Jag ville inte behöva sticka på den någon mer vecka. Och nu slipper jag för den är ju färdig! Yippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar