Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

onsdag 30 mars 2011

Återbruk - fortsättningen!


Jag har virkat lite till på min återbrukskorg, som jag virkar av gamla t-shirts. Det har gått åt ungefär 4 st hittills. Korgen är ca 30 cm i diameter och 15-20 cm hög. Jag skulle vilja att den var lite högre och så vill jag sätta på någon form av handtag så att den går att bära, så jag tror att jag får invänta att göra den färdig tills jag har mer trikåremsor. Snart är det väl dags att vårstäda garderoben och då hittar jag säkert något som jag kan använda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar