Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

lördag 11 februari 2012

Lite féer under tillverkning!

Jag hade tänkt att några féer skulle få bo på mitt löv och nu börjar de ta form. Vingarna är fortfarande ett litet aber, men jag har några olika idéer om hur jag ska göra, så jag får väl  helt enkelt prova mig fram. En liten hårig spindel är också på gång. Jag tänker mig att den ena sidan ska vara lite mer som på natten, lite mörk och med bara ett par små kryp, medan den andra sidan ska vara dag, färgsprakande och full av fantasi!


Intressant för övrigt med ett fredagsinlägg, som publiceras först på lördagen....!

1 kommentar: