Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

fredag 24 februari 2012

Lövet - sista delen!


Här har ni det alltså mitt löv. Jag har gjort en sida som jag kallat natten och en som heter dagen. Dagen är full av färger, blommor och féer. Det hela är ljust, glatt och färgsprakande. Natten är mer sparsmakad. Här är färgerna grått, svart och vitt. En lite fé finns här också, liksom ett par blommer men dessa går också i samma färgskala som allt annat på nattsidan. Nu ska jag lämna in min skapelse. Nu är det bara att se fram emot utställningen i sommar. Kul att se vad de andra 1999 personerna har gjort.


4 kommentarer:

  1. Åååå så fint! Det är så spännande att se andras löv...längtar till 6 juni när man får se dem irl.

    SvaraRadera