Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

onsdag 28 mars 2012

Mitt mönster är med!

Plötsligt händer det verkligen. Fick ett mail:
Vi vill ha med ditt gratismönster i vår blogg "365 saker du kan sticka & virka" är det ok?
Klart det är ok! Blev så himla glad.
Så idag lever jag på den kicken hela dagen :-)
I morgon ska jag visa er mina försök med kavelfrans ifrån stickkursen i måndags, men idag har jag bara mina disktrasor i huvudet. Vill du komma direkt till min sida med mönstret, så har du länken här.













1 kommentar:

  1. Ögongodis! Tack för att du delar med dig :D

    Jag undrar bara ... maskar du av som varv 1, alltså varannan rät varannan avigt?

    //Anki S.

    SvaraRadera