Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

onsdag 3 mars 2010

En kul present att ge bort!


Igår träffade jag ett par riktigt goda vänner som jag känt i 20 år nu. Jag kände att jag ville ta med mig något till dem, så jag virkade två mobilfodral och gav till dem. Det blev mycket uppskattat. En perfekt present att ha med sig när man blir bjuden på middag eller fika eller kanske både och.

3 kommentarer:

  1. ja vem skulle inte vilja få såna i present^^ supersnygga!

    SvaraRadera
  2. Vilka läckra, snyggt mönster. Är det egen design? Finns det kanske mönster någonstans?

    SvaraRadera
  3. Det är egen design. Jag har ännu inte funderat på om jag ska skriva ner mönstret och lägga ut det på bloggen.

    SvaraRadera