Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

söndag 29 augusti 2010

Disktrasan är klar!


Jag lovade er ju en bild på disktrasan som jag stickade under Rachels Mystery Dishcloth KAL och här är den. Denna gång blev det ett geometriskt mönster. Ganska fin tycker jag faktiskt att den blev och jag kan behöva en till att byta med i köket. Alla mina disktrasor blir lila och det beror inte på att jag har ett lila kök utan på att jag helt enkelt hade ett antal nystan över sedan jag stickade min lila kofta i Drops Paris, men nu tror jag att jag har använt upp det sista nystanet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar