Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

måndag 21 mars 2011

Veckans WIP v 11 efter!


Förra veckan blev det inte så mycket stickat. Den tid jag hade över stickade jag mest provlappar, men lite till hann jag på koftan. Det är ju så långa varv, så även om jag lagt ner några timmar på detta, så ser det ju inte så mycket ut för världen. Man kan i alla fall se att det rosa partiet längst ner har växt en bit till. Den är lite småtråkig att sticka på just nu koftan, så jag tror jag ska låta den ligga till sig en vecka innan jag tar mig an den igen. Vad veckans projekt ska bli bestämmer jag till i morgon.

1 kommentar:

  1. Söt kofta! Inte helt fel att lägga undan projekt ibland, då blir det lite roligare när man tar upp dem igen.
    Våren verkar inte riktigt ha bestämt sig här än, ena dagen är det strålande sol och fågelkvitter, nästa dag snöar det och tredje dagen är det grått och blåsigt.... men snart kommer den nog.

    SvaraRadera