Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

lördag 4 juni 2011

Mål för juni!

Jag funderade och funderade och kom på att jag inte ska hoppa på denna galna KAL som säger att man skulle starta upp ett nytt projekt varje dag, för att sedan hinna slutföra alla innan sista juli. Däremot har jag bestämt mig för att försöka slutföra så många projekt som möjligt under juni. Det kan vara gamla saker som ligger, nya påbörjade och sådana som ligger någonstans där emellan. En lampskärm har det hittills blivit, men sonens tröja är på god väg. Det skulle vara skönt att inför semestern ha rensat lite bland projekten. Dessutom behöver jag fixa en hel del nya saker till sommarens marknad, så det känns som en bra målsättning. Med denna blandning hoppas jag slutföra åtminstone 10 projekt under juni. Det låter kanske inte så mycket, men det innebär faktiskt att göra klart ett projekt var tredje dag, så då får jag nog ligga i om jag inte bara ska sticka disktrasor.

I have decided on a goal for June. I am going to complete as many projects as possible during this month. New projects, old or those somewhere in between. At least ten projects will be on my "done"-list, before the end of June.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar