Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

torsdag 30 juni 2011

Pocket Craft - bokmärke!


Jag fick en kommentar igår om att det saknades bild på bokmärket i utlottningen på min sida här nedan, men det gör det inte. Bokmärket är högst upp i inlägget och tanken är att man lägger den långa smala "svansen" mellan boksidorna och då är det bara huvudet som sticker upp. Som det gör på den här bilden ovan. Om du missat att det är utlottning, så tycker jag du ska kika ett par inlägg längre bak och skriva en kommentar du också så kommer du med.

Idag är det den sista juni och mitt mål med 10 färdiga projekt sprack! Det blev 7 klara projekt denna månad. Nu övergår vi till juli och jag har en marknad om en månad, så då gäller det att jag är lite mer produktiv under juli. Nu ska jag ju ha semester så jag hoppas hinna lite mer då än jag hunnit nu när jag jobbat på som värst. Nej om man skulle gå och ta sig ett dopp istället för att sitta här inne och längta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar