Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 14 juni 2011

Veckans projekt vecka 24 före!


Veckans projekt ska vara något stickat har jag bestämt mig för. Det har varit så himla mycket virkat på sista tiden att det börjar bli dags att få lite stickfokus. Jag har bestämt mig för att slutföra arbetet med sonens tröja. Det är inte mycket kvar, så det borde jag hinna med och då har jag inte bara en tröja till honom utan även ytterligare ett slutfört projekt i juni. Jag närmar mig halsresåren om ni minns. Det vore ju nästan pinsamt om jag inte lyckades slutföra detta projekt denna vecka. Nästan ingen montering och så bara en liten fjuttbit kvar att sticka!

1 kommentar: