Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 15 november 2011

Pocket Craft Julängel

När man ska fota så här års, så får man välja mellan lite mörkare bilder eller lååååånga skuggor! Nåja, solen lyser idag, så jag ska inte klaga. Jag har nu i alla fall fotat den lilla julängeln. Nu ska jag skriva ner mönster och paketera och sedan kommer både mönster och virk-kit finnas till försäljning. Men vi börjar med en bild.

Idag ska jag hämta garn som jag beställt. Det har tagit 2 veckor och det är åtminstone 1 vecka för mycket tycker jag. Garnet har ju skickats ifrån en butik i Sverige. Tror det är sista gången jag handlar där faktiskt. De har inte hållit sin sagda leveranstid och har inte ens bett om ursäkt för det. Ska man behöva acceptera det? Ni hör, jag är lite arg eller snarare irriterad.

1 kommentar:

  1. Jag köper sällan garn på nätet - nästan aldrig är nog rätt uttryckt.... Men jag tycker nog att två veckor är i längsta laget, milt sagt. Jag beställde för första gången garn på nätet förra veckan och hade det två dagar senare hos mig. Det tycker jag är bra. Har precis mailat iväg en ny order till samma butik.

    SvaraRadera