Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

onsdag 8 februari 2012

Fin sommartröja


Jag sitter här och pratar om att jag måste slutföra lite projekt och det måste jag verkligen, men så dyker det upp något jag gillar och då blir jag ju så sugen att börja på något nytt direkt. Jag har ganska mycket av ett vitt, lite kraftigare bomullsgarn. Detta tänkte jag komplettera med lite färgrannare kulörer och göra denna tröja. Min kommer inte att bli vit och bara en färg till utan den ska bli en riktig "gladtröja". Jag vill har randningen i alla möjliga färger. Tror att den kan bli riktigt fin faktiskt och förhoppningsvis väldigt användbar.

Klicka här så kommer du till mönstret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar