Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 8 februari 2011

Veckans UFO v 6 före!


Denna vecka ska jag göra klart ett par pulsvärmare till en liten flicka. Jag fick idén till dessa tidigt i höstas och så stickade jag en och la upp för att göra en till, men så kom något annat emellan och dessa hamnade längst ner i korgen. Nu vet jag en liten flicka, som har spanat in de här och som fyller år i mars. Det skulle ju vara kul om jag hade något att ge henne, som hon skulle bli glad för. För en gångs skull tänker jag vara ute i god tid också, för dessa borde jag hinna färdigställa på en vecka tänker jag!

2 kommentarer:

  1. Ååh! Så söt!
    Jag ska på kalas på lördag.
    Undrar sååå vad jag ska hitta på!
    En tjej som blir tonåring.
    Önskar sig wii-spel och pengar...
    ...skulle vilja komma på något bra, som hon inte visste att hon önskade sig... ;)
    Tänker vidare!

    SvaraRadera
  2. Vilka söta!Passar helt klart en liten tös på födelsedagen♥

    SvaraRadera