Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

onsdag 16 mars 2011

Provlappar!

I helgen är det dags för stickkurs igen på HV-skolan. Har bara förträngt det där med att jag ju skulle göra provlappar också. Det går väl ganska fort när jag väl sätter igång, så jag får verkligen se till att göra det ikväll. Helgens kurs kommer handla om montering och det ska bli riktigt spännande. Hur ska vi kunna fylla en hel helg med detta undrar jag, men det går säkert över förväntan som vanligt. Sanna brukar vara duktig på att planera in en massa roliga och intressanta saker. Det brukar snarare vara så att man inte hinner med allt som man skulle vilja hinna med. Så provlappar står alltså på agendan ikväll.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att gå på kurs! Fast mindre kul att sticka provlappar... ;)

    SvaraRadera
  2. jag hann med att göra allt med provlapparna till monteringen utom två uppgifter när min grupp hade kursen i helgen, det var dessutom riktigt roligt fast det låter så tråkigt :-)
    /tina

    SvaraRadera