Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

onsdag 4 maj 2011

Virkade Grytlappar!

Nu har vi lagt upp en ny sida för virkade grytlappar på hemsidan, så att det ska bli lättare att hitta rätt. Det finns i nuläget 3 st olika färdiga grytlappar till försäljning. Den rosa/röda, som jag gjorde här om dagen finns nu på plats för försäljning. Om du hör av dig, så får du gärna komma med egna önskemål, så ser jag om det är något som vi kan genomföra. Kanske har du önskemål om en grytlapp eller något annat gjort i favoritfärgen eller en idé om en figur du skulle vilja ha. Hör av dig i så fall, så ska jag se vad vi kan åstadkomma.

Länk till den nya grytlappssidan hittar du här. Välkommen in och titta!

1 kommentar:

  1. Det är full fart hos dig förstår jag!
    Vilka fina brudpar du virkat!
    Själv har jag virkat och stickat väldigt lite det senaste. Har varit väldgit mycket trädgård och en del pyssel om rejäl ommöblering i min butik.
    Men nu har jag kommit igång med symaskinen. Är sååå kul !!! =)
    Ja, inget problem att få tiden att gå...!!

    Ha det gott!

    SvaraRadera