Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 26 juli 2011

Mönster till det virkade brudparet!

Nu har jag fått flera förfrågningar om mönstret till mitt virkade brudpar. Jag har därför lagt ut även detta till försäljning på hemsidan. Ett mönster kostar 25 kronor om man vill ha det printat tillkommer det kostnad för frakten, annars får du det som en pdf-fil. Maila mig om du är intresserad.

Igår dukade jag upp ett bord i vardagsrummet, som jag tänker mig att mitt marknadsstånd ska se ut på söndag. Jag vill känna att jag har tillräckligt många produkter till försäljning och att det ser så där snyggt och trevligt ut, som man vill att det ska göra när man själv går runt och kikar på en marknad. Även om man inte handlar, så blir man glad när man ser fina saker. Måste komplettera lite, men på det stora hela har jag nog det mesta som jag behöver. Det känns skönt och jag ser verkligen fram emot söndagens marknad.

Jag vill passa på att påminna Garbo om att du har en vinst att hämta hos mig, men eftersom du inte har en blogg och jag får mina mail till dig i retur, så kan jag inte kontakta dig. Jag hoppas att du ser detta och kontaktar mig istället.

1 kommentar:

  1. Spännande med marknaden! Hoppas vi får rapport sen. :)

    SvaraRadera