Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

lördag 16 juli 2011

Paketerar!

Nu pågår uppladdningen inför marknaden på Ingarö i slutet av månaden. Idag sitter jag och plockar ihop de olika virk-kiten. Jag har gjort både bokmärkes-kit och nyckelrings-kit och nu sitter jag och knåpar med brudpars-kiten. Det är riktigt roligt, så jag hoppas verkligen att det ska bli ett uppskattat och kanske lite ovanligt inslag på marknaden.

Vilket påminner mig om vinsten till dig GARBO. Den mailadress du angivit, skickar bara mina mail i retur. Kan du vara snäll och maila till mig, så jag får ditt namn och adress, så jag vet vart jag ska skicka din vinst. Om någon läser detta och vet vem Garbo är, så får ni gärna ta kontakt med henne och be henne kontakta mig, så löser vi problemet med den felaktiga mailadressen.

2 kommentarer:

  1. Skulle vara roligt att komma på den marknaden. Men det är lite för långt.Är det en stickmarknad eller allmän marknad?

    SvaraRadera
  2. Det är en allmän marknad. Skärgårdsmarknad kan man väl kalla det.

    SvaraRadera