Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

lördag 17 april 2010

Aprilsockorna!

En ynka socka och ca 3 cm av mudden på sticka nummer två. Det vore synd att säga att det går undan, men jag har fallit helt för min virkade topp och virkar just nu så att virknålen glöder. Bakstycket och vänster framstycke är färdiga och jag har hunnit en bit på höger framstycke, så jag har väl helt enkelt haft andra prioriteringar. Ska försöka hinna fota lite i morgon, så att ni får se hur långt jag hunnit. Nu måste jag återgå till toppen, för virknålen skriker på mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar