Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

söndag 14 november 2010

Veckans UFO v 45 efter!


Den här veckans UFO-projekt blev det inte mycket med...Jag vet inte vad som hände. Jag trodde att när UFO-projektet är en socka, så borde man hinna göra den färdig, men tydligen inte! Jag fick bara skaftet klart. Fortsätter jag så här, så kommer jag ha ett antal UFO-projekt, som jag får börja om med och köra en andra omgång på snart...! Jag får fundera på vilket nästa veckas projekt ska vara och hoppas jag blir mer framgångsrik då. Ett helt skaft är ju i alla fall mer än bara den översta resårkanten!

1 kommentar:

  1. Det är samma här, flera projekt åker tillbaka i UFO-högen, MEN jag är så nöjd när jag kommit vidare med dem och jag fått översikt över projekten. Skönt!
    Denna veckan har jag inte suttit och handarbetat så många stunder, så jag har heller inte kommit så långt som jag trodde i början på veckan, men känner mig nöjd!
    Idag har jag ägnat dagen åt scrapbooking med några vänner/kunder. Trevligt!

    Vilka fina rutor du virkar! Kommer bli en jättefin filt !!!
    Ha en fin vecka!!

    SvaraRadera