Välkommen!

Välkommen till vår blogg som kommer att handla om handarbeten av olika slag, främst stickning, virkning och broderi, men den kan också komma att inkludera allt annat pyssel man kan tänka sig. Vi hoppas kunna inspirera dig till nya projekt.

Hildur

Hildur

tisdag 20 december 2011

Stickas Mysteriestickning!

Nu, idag finns det en ny mysteriestickning för den som är med i föreningen Sticka. Kan rekommendera det. Det kostar bara 250 kr per år fr o m nästa år. Denna gång är det en sjal som ska stickas. Jag har printat ut den första ledtråden. Nästa kommer om en vecka. Hmm jag har ju inte tid med detta. Jag ska ju göra julklappar, sticka färdigt en massa påbörjade projekt och så lövet. Jag får inte glömma lövet. Jag får sova på saken. Man kanske kan hinna med detta också :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar